Közérdekű felhívás

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, Fogyasztóinkat, hogy a koronavírus-járvány ideje alatt
a személyes ügyfélszolgálat Társaságunk minden telephelyén szünetel!

Ezen időszak alatt ügyfélszolgálati elérhetőségeink:

Városüzemeltetés műszaki ügyelet:
(30) 495 1166
Távhőszolgáltatás műszaki ügyelet:
(96) 215 028
Pénzügyi ügyfélszolgálat:
vuf@vuf.hu illetve ugyfelszolg@vuftavho.hu
E-ügyfélszolgálat:
vuf.hu >>> bejelentő rendszer  |  vuftavho.hu >>> e-ügyfélszolgálat
Az ügyintézéshez szükséges nyomtatványok weboldalunkon a Dokumentumok/Űrlapok menüpont alatt érhetőek el.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

A TÁVHŐSZOLGÁLTATÁSRA VONATKOZÓ ÁRKÉPZÉSI ELVEK

Költségfedezeti elv

A távhőszolgáltatási díjak által elérhető bevételnek fedezetet kell biztosítani a távhőtermelés és szolgáltatás költségeire és ráfordításaira, valamint a működéshez, az eszközrendszer műszaki szinten tartásához szükséges nyereségre, tekintettel az érvényes szabályozók szerinti elvonásokra és támogatásokra is. Az árak (díjak) megállapításánál figyelembe kell venni a folyamatos és biztonságos szolgáltatáshoz szükséges tartalékkapacitások költségeit, valamint a hőtermelő létesítmény bezárásával, elbontásával kapcsolatos környezetvédelmi kötelezettségek teljesítésének indokolt költségeit is.

Legkisebb költség elve

A biztonságos hőtermelést és szolgáltatást, a kapacitások hatékony igénybevételét, a felhasznált energiával és a rendelkezésre álló erőforrásokkal való takarékos gazdálkodást a legkisebb költség elvén ismeri el a díjrendszer.

Költségviselési elv

A távhőszolgáltatás díjképzésének módszere biztosítja a költségek elkülönítését az egyes költséghelyek, költségviselők között. A díjrendszer nem tartalmaz indokolatlan megkülönböztetéseket, kizárva így a keresztfinanszírozás lehetőségét.

Komplexitás elve

A távhőszolgáltatási díjak rendszere együttesen egymást kiegészítve biztosítják a távhőtermelés és szolgáltatás finanszírozását.