45001 MEBIR14001 KIR 9001 MIR

DH Customer Service

Customer Service
opening hours
Mon, Tue, Thu
7:00 - 15:00
Wed
 
1st Oct - 30. Apr
7:00 - 19:00
05.01-től 09.30-ig
7:00 - 15:00
Friday
none
On-call service
callable
In Heating Season
(09.15 - 05.15):
00:00-24:00
Out of Heating Season
(05.15 - 09.15):
10:00-22:00

 

DH Department

Szent István király út 25.,
(96) 579-587, (96) 579-588;
+36 30 509-1405, +36 30 509-2194

Selectable numbers
Number
DH, Billing issues
1 ®
DH, arrears issues
2 ®
DH, service error reporting
3 ®
Secretariat
4 ®
Office Manager
5 ®
Operations Manager
6 ®
Maintenance Manager
7 ®
Operational Duty Service direct access:
215-028 ® +36 30 561 3833
® = Voice Recording

ISO 9001:2008The Organizational Policy of VUF's District Heating Operating Unit is the stated intention and direction of company,which is consistent with the his objectives, includes a commitment to meet the requirements and continuous improvement towards. The executive director publishes the Organizational Policy, periodically scan the procedures described, in the occasion of management review, update as necessary.

Organizational Policy of VUF's District Heating Operating Unit

Szolgáltatásai színvonalának megbízhatósága és fejlesztése érdekében integrált irányítási rendszerét az ISO 9001:2009, az ISO 14001:2004 és az MSZ 28001 szabványok előírásai szerint működteti. A szolgáltatás színvonalának és megbízhatóságának folyamatos növelése során a VÜF Kft. vezetése figyelmet fordít a környezeti terhelések minimális szinten tartására, a munkabalesetek és a munkatársak tartós egészségkárosodásának elkerülésére.

A Szervezeti Politika alapelvei:

  • Vevőivel és szállítóival hosszú távú kapcsolatot alakít ki, és tart fenn. Szolgáltatásaival kapcsolatos vevői észrevételeket érdemben értékeli annak érdekében, hogy a Távhőszolgáltató Üzemegység tevékenységének színvonala, és ezen keresztül az általa nyújtott szolgáltatások minősége emelkedjen; a vevőktől érkező reklamációk a Távhőszolgáltató Üzemegység által nyújtott szolgáltatások színvonalának javításában segítik a Távhőszolgáltató Üzemegységet.
  • Alvállalkozóitól és szállítóitól is következetesen elvárja a fenti elvek alkalmazását, és rendszeresen minősíti tevékenységüket és az általuk nyújtott szolgáltatások minőségét.
  • Az alvállalkozók kiválasztása során figyelembe veszi azok szakmai alkalmasságát és jogszabályoknak megfelelő működését.
  • Stabil működését a változó vevői igényeknek a VÜF Kft stratégiájába történő beépítésére alapozza.
  • A VÜF Kft vezetése az indokolt mértéknél nagyobb környezeti terhelés megakadályozása és a sérülések, tartós egészségkárosodások elkerülése érdekében elkötelezett a működésre vonatkozó jogszabályi és egyéb követelményeknek teljesülése irányában.

A Távhőszolgáltató Üzemegység teljes személyi állománya a Szervezeti Politikában rögzített elveknek elkötelezetten végzi munkáját.

A VÜF Kft vezetése nem csak betartatja ezen követelményeket, hanem kezdeményezője a folyamatos fejlesztésnek és arra bátorítja a munkatársakat, hogy maguk is minél jobban kapcsolódjanak be a minőségfejlesztés - környezetközpontú és a biztonságos munkavégzést is előtérbe helyező - folyamatába.

Mosonmagyaróvár, 2011. szeptember 1.

Tibor Kosár
executive director

 

City maintenance

Head Office

9200 Mosonmagyaróvár, Szent István király út 25.
Tel.: 96/579 587, 96/579 588

City Maintenance Department

9200 Mosonmagyaróvár, Barátság u. 1/A..
Tel.: 96/577 490

Parking Department

9200 Mosonmagyaróvár, Vízpart u. 2/b
Telefon/fax: (96) 820 023

Opening hours:

Monday 13:00 - 15:00
from Tuesday to Thursday 09:00 - 11:00,
13:00 - 15:00
Friday 09:00 - 12:00